اسپیلبرگ فیلم جدیدش را با مریل استریپ می سازد

فیلم «اسناد پنتاگون» جدیدترین پروژه سینمایی «استیون اسپیلبرگ» فهرست بازیگران مکمل خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از ورایتی، سازندگان فیلم «اسناد پنتاگون» که پیش از این حضور دو بازیگر سرشناس و برنده اسکار یعنی «مریل استریپ» و «تام هنکس» در آن قطعی شده از نقش آفرینی بازیگران دیگری چون «سارا پولسن»، «باب اودنکرک»، «بردلی وایتفورد»، «دیوید کراس»، «مایکل استالبارگ» و «زاک وودز» در این فیلم خبر دادند.

پروژه جدید «استیون اسپیلبرگ» درباره «بن بردلی» دبیر نشریه واشنگتن پُست و یک ناشر به نام «کترین گراهام» است که دولت آمریکا را به سبب گزارش دادن مجموعه‌ای از اسناد بحث برانگیز در سال ۱۹۷۱ به چالش کشیدند.

این اسناد طبقه بندی شده و سری درباره مطالعه‌ای جدید و اطلاعاتی بسیار حیاتی درباره جنگ ویتنام بود. «بردلی» و «گراتهام» درگیر مبارزه حقوقی در این پرونده شدند، در حالی که «دنیل السبرگ» تحلیلگر نظامی و افشاکننده اصلی این اسناد دستگیر و متهم به توطئه و جاسوسی شد.

«تام هنکس» قرار است در نقش «بن بردلی» و «مریل استریپ» در نقش «کترین گراهام» بازی کند.

این فیلم که درابتدا «پُست» نام داشت، محصول مشترک کمپانی «Amblin Entertainment» و فاکس است و امیدوار به حضور موفق در فصل جوایز سینمایی ۲۰۱۸-۲۰۱۷ است و قرار است اکران خود را به صورت محدود از ۲۲ دسامبر و به صورت گسترده از ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ آغاز کند.

«اسپیلبرگ» که سال گذشته فیلم نه چندان موفق «غول بزرگ مهربان» (BFG) را ساخت، چندین پروژه سنینمایی روی میز دارد و هم‌اکنون در مراحل نهایی تولید فیلم علمی تخیلی «شماره یک آماده» و همچنین مرحله پیش‌تولید فیلم «ربودن ادگاردو مورتارا» است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده