بارداری ستاره هایی که جنجال آفرید!

ستاره ها هم مانند ما افراد عادی هستند که با بازی در تلویزیون یا فعالیت در دنیای موسیقی و... به شهرت رسیدند اما مردم گاهی این واقعیت را فراموش می کنند و آنها را افرادی غیرعادی می خوانند. به عنوان مثال بارداری ستاره ها از جمله خبرهایی است که موجب عکس العمل های عجیب و غریبی از مردم می شود.

در این مطلب نحوه برخورد مردم با ستاره های باردار و عکس العملی که به آنها نشان داده اند را برایتان آورده ایم. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ستاره ها علاوه بر فشارهای دوران بارداری، چه فشارهای دیگری را از طرف مردم تحمل می کنند!

کیت میدلتون

 ازدواج کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام در سال 2011 بیش از 2 میلیون نفر را درگیر خود کرد. زمانی که مردم یک سال بعد، یعنی در سال 2012 برای اولین بار خبر بارداری کیت را شنیدند، انتقادات خود را آغاز کردند که بیشتر آنها در مورد وزن او بود.مردم معتقد بودند که کیت برای بارداری بسیار لاغر است و این موضوع سلامت جنین را به خطر می اندازد. علارغم حالت تهوع های شدید، کیت بارداری سالمی را پشت سر گذراند و در سال 2013 اولین فرزند خود، شاهزاده جرج، را به دنیا آورد. سال بعد که خبر بارداری دوباره کیت منتشر شد، بار دیگر مردم به کاهش وزن او هجوم بردند اما این بار هم کیت توانست فرزند سالم دیگری را، به دور از حرف های مردم، به دنیا آورد.

در سپتامبر 2017، شاهزاده ویلیام و دوشس کمبریج اعلام کردند که انتظار سومین فرزندشان را می کشند. این خبر 3 سال پس از زمانی که آنها برای دومین بار بارداری کیت را اعلام کردند، اتفاق افتاد اما گویا این زمان برای مردم کافی نبود به طوری که مدام می گفتند «آیا شما روش های پیشگیری بارداری را می دانید؟» یا این که «کیت از زمان ازدواج اش تا به امروز باردار است!» اما آنها نمی دانند که هر فردی شیوه زندگی خاصی دارد و دخالت در آن زشت ترین کار است.

کیم کارداشیان

اولین بارداری کیم کارداشیان با اضافه وزن همراه بود اما این موضوع نبود که او را آزار می داد بلکه نظرات مردم، که او را به نهنگی بزرگ تشبیه کرده بودند، باعث ناراحتی او می شد.او در جواب حرف های مردم در مصاحبه ای با مجله اعلام کرد: «درست است، من در دوره بارداری اضافه وزن داشتم اما این برای هر زن بارداری طبیعی است. اما عکس العمل های مردم باعث شد که من نسبت به اندام خودم و عکس هایی که می گیرم، حس بدی داشته باشم. قبل از بارداری من به بیرون از خانه می رفتم و همیشه لبخند بر لبانم بود اما با انتقادهای منفی مردم در مورد اضافه وزن ام، من ترجیح می دهم که در خانه بمانم و دیگر به آنها لبخند نزنم. این موضوع روحیه و شخصیت مرا به شکل بدی تغییر داده است.»

بارداری دوم او نیز متاسفانه همین گونه گذشت و مردم این بار او را به پنگوئن تشبیه کردند. او در بارداری دوم اش 11 تا 20 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد و این موضوع آنقدر برای مردم و رسانه ها هیجان انگیز بود که تیتر بسیاری از مجلات شد. اما با وجود تمام آن حرف ها و ناراحتی ها، در نهایت او توانست فرزندانی سالم به دنیا آورد.

بیانسه

بیانسه اندام زیبایی دارد اما در طول بارداری اولش به طرز عجیبی چاق شد. او در زمان بارداری اش 25 کیلوگرم اضافه وزن پیدا کرد و این موضوع آنقدر برای رسانه ها جذاب بود که مصاحبه ای با او در این زمینه داشتند.بیانسه در پاسخ به تغییر وزن اش گفت: «من اندام لاغری ندارم، بلکه باید برای رسیدن به تناسب اندام تلاش کنم. برخی از افراد هستند که به طور طبیعی لاغرند و با غذا خوردن یا ورزش نکردن هم چاق نمی شوند، اما من اینگونه نیستم.»  

با این اوصاف  او در دوران بارداری اعتماد به نفس خود را از دست نداد و همچنان نسبت به بدن اش حس خوبی داشت. «من می خواهم به مردم نشان دهم که چاق شدن در بارداری طبیعی است و این خود ما هستیم که باید با تلاش اندام خود را بار دیگر بسازیم.» در زمان بارداری دوم این انتقادهای منفی نسبت به اضافه وزن او کمتر شد، تنها به این علت که او دوقلو باردار بود و طبیعی بود که از اضافه وزن رنج ببرد.

جنت جکسون

جنت جکسون یکی از موفق ترین ستاره های موسیقی است که طرفداران بسیاری دارد اما زمانی که صحبت از زندگی شخصی او می شود، مردم عکس العمل های متفاوتی از خود نشان می دهند. به عنوان مثال زمانی که او برای اولین بار در سن 50 سالگی باردار شد، مردم سن بالای او را سوژه کردند. آنها مدام می گفتند که 50 سالگی سن زیادی برای بارداری است و ممکن است به سلامت کودک آسیب برساند. اما با وجود تمام این حرف ها، که با افزایش سن خطر بارداری افزایش یافته و احتمال باروری کاهش می یابد، جنت جکسون توانست فرزندی سالم به دنیا آورد. او در جواب به حرف های مردم گفت: «اگر دیگران به شما گفتند که نمی توانی، بهتر است که جلوی دهانشان را بگیری و تنها کار خودت را انجام دهی.»

جسیکا سیمپسون

جسیکا سیمپسون حتی قبل از بارداری اش نیز از اضافه وزن رنج می برد. زمانی که در سال 2012 باردار شد، اضافه وزن او نیز شدت یافت. به طوری که «چهره غیر قابل تشخیص جسیکا» تیتر بسیاری از روزنامه ها شد. او نیز در جواب آنها نوشت: «اضافه وزن در بارداری طبیعی است و این عادلانه نیست که شما من را به خاطر اضافه وزن ام سرزنش کنید.»

جسیکا در بارداری دومش نیز دچار اضافه وزن شد اما توانست به کمک یک رژیم غذایی سالم و مربی ورزش، وزن اش را تا حد زیادی کاهش دهد. او گفت: «یک زن باردار اجازه دارد تا هر چه دلش می خواهد را بخورد، به شرط آنکه سالم باشد و من به دیگران اجازه نمی دهم که در این دوران، که یکی از شیرین ترین دوره های زندگی هر زنی است، مرا ناراحت و عصبی کنند.»

کیت هادسون

کیت هادسون اندام زیبا و متناسبی دارد، اما در طول هر دو بارداری اش به طرز عجیبی دچار اضافه وزن شد. او در مصاحبه اش گفت که در طول اولین بارداری اش که در سال 2003 بوده، حدود 30 کیلو اضافه وزن داشته است. به گفته او «کنترل غذا خوردن برایم سخت شده بود. مثلا مدام دلم بستنی می خواست و نمی توانستم جلوی شکمم را بگیرم».این حرف او سوژه مردم برای بارداری دومش شد به طوری که وقتی خبر بارداری دوم او را شنیدند اظهار نظرها و کامنت های خود را آغاز کردند: «مراقب بستنی خوردن ات باش، نکنه بارداری اولت را فراموش کرده ای؟!» اما او با حرف های مردم خودش را نباخت و موفق شد تا با یک رژیم غذایی متناسب بار دیگر به تناسب اندام برسد.

کریسی تیگن

مردم نه تنها به ستاره هایی که خبر بارداری شان را دیر اعلام می کنند عکس العمل منفی نشان می دهند بلکه آنهایی که خیلی زود و با اعتماد به نفس نیز از بارداری شان سخن می گویند را نیز مورد انتقاد قرار می دهند.

زمانی که کریسی تیگن عکسی از بارداری خود را در اینستاگرام و توییتر منتشر کرد، مردم به سرعت شروع به قضاوت او کردند. آنها می گفتند که احتمالا کریسی دوقلو باردار است. کریسی نیز سریع به انتقادهای آنها عکس العمل نشان داد و در شبکه های اجتماعی خود نوشت: «از بحث بارداری من خارج شوید. من درس عبرتی گرفتم تا دیگر در مورد این موضوع با شما صحبت نکنم. دلیل این که ما طعم خوشی را نمی چشیم، همین رفتارهای شماست.»

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده