بازیگران قسمت تازه «مردان ایکس» معرفی شدند

کمپانی فاکس قرن بیستم رسما بازیگران اصلی و کارگردان فیلم مورد انتظار X-Men: Dark Phoenix را تایید و معرفی کرد.

فیلم مردان ایکس: دارک فونیکس (X-Men: Dark Phoenix)، فیلم بعدی مجموعه مردان ایکس (X-Men) خواهد بود که مراحل پیش‌تولید خود را سپری می‌کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم فهرستی از بازیگران اصلی و کارگردان این فیلم را منتشر کرده است. بیشتر بازیگران فیلم X-Men: Dark Phoenix را بازیگران سه فیلم قبلی X-Men تشکیل می‌دهند. همچنین کارگردانی این فیلم بر عهده سیمون کینبرگ، تهیه‌کننده مجموعه X-Men، خواهد بود. علاوه بر کارگردانی، کینبرگ به‌همراه هاچ پارکر وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، جیمز مک‌آووی در نقش پروفسور ایکس، مایکل فاسبندر در نقش مگنیتو، جنیفر لارنس در نقش میستیک، سوفی ترنر در نقش جین گری، نیکولاس هولت در نقش بیست، تای شرایدن در نقش سایکلاپس، الکساندرا شیپ در نقش استورم و کدی اسمیت-مک‌فی در نقش نایت‌کراولر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است بار دیگر در فیلم X-Men: Dark Phoenix نقش‌آفرینی کنند. پس از شکست فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) در سال گذشته، شایعات زیادی مبنی بر ساخت یا عدم ساخت دنباله‌ای دیگر برای این مجموعه شنیده و گفته می‌شد که فاکس تصمیم دارد این مجموعه را ریبوت کند. این در حالی است که اخیرا ویل تراوال حضور خود را در فیلم X-Men: Dark Phoenix تایید کرده است، اما هنوز نقش او در این فیلم اعلام نشده است.

ددلاین همچنین مذاکرات کمپانی فاکس قرن بیستم با جسیکا چستین را که اخیرا شایعات آن منتشر شده بود، تایید کرد. گفته می‌شود او قرار است نقش شرور و منفی لیلاندرا نرمانی را در فیلم X-Men: Dark Phoenix بازی کند. همچنین این فیلم اولین تجربه کارگردانی کینبرگ نیز خواهد بود. او از سال ۲۰۰۶ با فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) به عنوان نویسنده به مجموعه X-Men وارد شد و از سال ۲۰۱۱ با فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه شناخته شد. همچنین کینبرگ به عنوان تهیه‌کننده در فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) و فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) نیز حضور دارد.

فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم براساس داستان بسیار محبوب Dark Phoenix در دست ساخت است و فیلمبرداری آن از تابستان امسال آغاز می‌شود.

برچسب ها:

مردان ایکس
تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده