آخرین ساخته کارگردان شبکه GEM در شبکه نسیم!

 

به نظر می رسد راه ها برای بازگشت مهدی مظلومی به کشور باز شده است.

دو سال پیش وقتی مهدی مظلومی به شبکه GEM پیوست تکلیف پخش فیلمها و سریالهایی که در ایران ساخته بود را در هاله ای از ابهام فرو برد اما  گذشت زمان همه چیز را حل کرد!

سال قبل حبیب اسماعیلی توانست مجوز اکران فیلم سینمایی «سه بیگانه» را با حذف اسم مظلومی بگیرد. مجموعه ی «سیگنال موجود است» که چند قسمتش در شبکه نمایش خانگی توزیع شده و مدتها در بلاتکلیفی به سر می برد نیز اخیرا سر از شبکه ی نسیم در آورده و در سیزده قسمت هر شب ساعت 22 پخش می شود. البته با یک تغییر استراتژیک که مسعود فرخنده طینت در تیتراژ مجموعه علاوه بر تهیه کنندگی؛کارگردانی را هم به نام خود ثبت کرده است!

«سیگنال...» مجموعه‌ای با محوریت موسیقی و نقد شبکه‌های ماهواره‌ای است که سیامک انصاری، جواد رضویان، مهران غفوریان، لاله صبوری، سحر ولدبیگی، امید روحانی، محمود بصیری و علی ابوالحسنی در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان هم از این قرار است که پرهام، که سودای خواننده شدن و کسب شهرت را در سر دارد؛ به تشویق دو نفر از دوستانش تصمیم می‌گیرد برای محک زدن استعدادهایش و رسیدن به نام و معروفیت، به خارج از کشور سفر کند. او در این راه به دام شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان می‌افتد و اتفاق‌هایی مختلف برایش رقم می‌خورد ...

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده