انتقاد یک روحانی به تلویزیون: یا مرد باشید و پخش کنید یا به دروغ نگویید اشکال فنی بوده!

شایان فیلم: مسئولان و برنامه سازان تلویزیون قصد داشتند که با دستی پر به استقبال شب یلدا بروند. بنابراین دست به یک خرق عادت زدند و از ناصر ملک مطیعی خواستند که بعد از سی و چند سال به تلویزیون بیاید. وی آمد و دو برنامه هم ضبط شد (من و شما برای شبکه شما و دورهمی برای شبکه نسیم) تبلیغات فضای مجازی برای پخش این برنامه ها هم شروع شد اما چهارشنبه شب هنگام پخش برنامه ی «من وشما» ناگهان تصویر برنامه قطع شد (گفتند اشکال فنی بوده!!) و مصاحبه ملک مطیعی در دورهمی هم کلا حذف شد!

به دنبال خلف وعده تلویزیون در پخش برنامه هایی که ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران میهمان آنها بود؛ حجت الاسلام «محمدرضا زائری» که یک روحانی شناخته شده در مباحث فرهنگی و اجتماعی است به این اتفاق انتقاد کرد. به گزارش شایان فیلم، حجت الاسلام زائری در اینستاگرامش نوشت: آقایان مسؤولان محترم سیما، کسی که میزبانی ملک مطیعی را از شما مطالبه نکرده بود و حتى کسانی هم که او را می شناسند و علاقه ای به او دارند توقعی از شما نداشتند، لابد خودتان فکر کرده اید و جوانب مختلف کار را سنجیده اید و به هر دلیل به این نتیجه رسیده اید که دعوت از او در برنامه تلویزیونی توجیه دارد و قطعا با همین منطق و قاعده برنامه را ضبط و تیزرش را هم پخش کرده اید!

خب، حالا یا مرد باشید و زیر بار هیچ فشاری نروید و پخشش کنید یا مرد باشید و راستش را به مردم بگویید و بهانه اشکال فنی نیاورید! به خدا به همین دو نفر و نصفی که هنوز دارند تلویزیون را تحمل می کنند احساس توهین دست می دهد که شعورشان را این قدر پایین فرض کرده اید!

لااقل راست بگویید بلکه همین یک قاشق ته مانده اعتماد مردم را حفظ کنید! اگر هم مسخره بازی دعواهای شخصی و داخلی خودتان است کمی خجالت بکشید و خودتان را جمع و جور کنید! ناسلامتی الآن شما روی آنتن هستید!

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۱ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده