«حالا خورشید» و احترام به مخاطب/ آقای رشیدپور، کلاهت را کمی بالاتر بگذار؛ کچل کردن پیشکش!

روزانه ها (12) جمشید خاوری

بسیاری از کارشناسان و حتی مردم عادی بر این باورند که تلویزیون ایران، برای شعور، درک، شخصیت و البته وقتِ مخاطبانش احترام قائل نیست. اما در این بین برنامه هایی هم هستند که به مخاطب احترام می گذارند و رو راست هستند. مثل «حالا خورشید» برنامه جدیدِ رضا رشید پور که صبح ها از شبکه سه پخش می شود. اما در همین برنامه هم گاهی اتفاق هایی می افتد که تماشاگر را کلهُم اجمعین از تلویزیون ایران ناامید می کند!

امروز پنج شنبه یک خواننده به استودیوی برنامه آمده بود و داشت به صورت «پلی بک» آهنگی را لب می زد اما وسطهای اجرا ناگهان آهنگ قطع شد و خوانندۀ بیچاره هم هاج و واج به پشت صحنه نگاه کرد که چی شده؟

در همین حال، تصویرِ استودیو هم قطع شد و به جایش جنگل و کوه نشان دادند. لحظاتی بعد دوباره دوربین به استودیو رفت و مجری (پرویز نشاط) ادامۀ برنامه را اجرا کرد و چند پیامک خواند. انگار نه انگار که برنامه قطع شده و آهنگ نیمه تمام مانده! حداقل کاری که انتظار می رفت این بود که مجری، بابت این اتفاق معذرت خواهی کند و طبق معمول بگوید که اشکال فنی رخ داده است. حالا این عذرخواهی نکردن یک طرف ماجراست و شاید ادب شان دوست نداشته خودی نشان بدهد(!) اما بدتر از آن، خود را به کوچۀ علی چپ زدن است. یعنی دوباره برنامه را شروع کنی و وانمود کنی هیچ اتفاقی نیافتاده و اشکال حتی از فرستنده هم نبوده است!!

پ.ن: با اینکه رشید پور خودش امروز حضور نداشت که توضیح بدهد اما چون تهیه کنندۀ برنامه است خدمتشان عرض می کنیم شما که برای هر اتفاقی در مملکت می افتد فورا اعلام آمادگی می کنی تا خودت را کچل کنی؛ برای این اتفاقی که در برنامۀ خودت افتاده هم این کار را می کنی؟!

برای احترام و حفظِ مخاطبانی که روی شما و برنامه ات حسابی جدا از سازمان صدا و سیما باز کرده اند و کمی قبولت دارند؛ اصلا کچل کردن پیشکش، فقط کمی کلاهت را بالاتر بگذاری کفایت می کند!

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده