لغو کنسرت بنیامین به خاطر نوازنده های زن

شایان فیلم: امروز پنج شنبه پنجم بهمن ماه قرار بود بنیامین بهادری و گروهش در شهر کرمان روی صحنه بروند اما به دلیل اینکه مسئولین اجازه ندادند نوازنده های زن گروه، روی صحنه حاضر شوند؛ بنیامین این کنسرت را لغو کرد.

به گزارش شایان فیلم در بین نوازنده هایی که بنیامین را در کنسرتهایش همراهی می کنند دو نوازنده زن نیز حضور دارند که بنا به دلایلی نامعلوم، اجازه حضور در صحنه را پیدا نکردند و بنیامین در اعتراض به این برخورد سلیقه ای و غیر قانونی از رفتن به روی صحنه اجتناب کرد. در همین زمینه وی در یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت:  «وقتی دعوتمون کردند که مثلا هشت نفره بریم رو استیج و بعد یهو روز قبل از اجرا بگن دو نفر به دلیل این که جنسیتشون با شما یکی نیست نمی‌تونن بیان، کلا نریم بهتره! هر وقت با حضور بانوان هنرمندمون روی استیج ما موافقت شد و اعلام شد که هستند و بعدا به این صورت روز آخر یا لحظه آخر مخالفت شد ما به احترام زمان و برنامه زندگی زنان سرزمین مون اون برنامه رو کنسل خواهیم کرد.»

بنابراین گزارش، نگین پارسا، نوازنده گیتار و مژگان ابوالفتحی، نوازنده سازهای کوبه‌ای دو هنرمندی‌اند که بنیامین بهادری در اعتراض به جلوگیری از روی صحنه رفتن‌شان کنسرت کرمان را لغو کرد. 

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۰۵ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    مونا ۱۳:۵۳ - ۹۷/۰۴/۱۲

    دمش گرم


معرفي فيلم هاي روي پرده