چهار نمایش جدید روی صحنه می‌روند

نمایش «خدای کشتار» به کارگردانی علی سرابی پس از اجرای دو سال گذشته خود از هجدهم خرداد ماه به صحنه تئاتر شهرزاد می‌آید.به گزارش فارس، نمایش خدای کشتار به نویسندگی یاسمینا رضا با نگاهی به ترجمه مائده طهماسبی و کارگردانی علی سرابی از هجدهم خرداد ماه تا یکم تیر ماه در سالن شماره دو پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه تئاتر می‌رود.

در این نمایش مارال بنی آدم، ستاره پسیانی ،‌علی سرابی و نوید محمدزاده ایفای نقش می‌کنند.خدای کشتار که در ابتدا در سال 95 در تئاتر مستقل و در سال 96 در سالن پالیز و اکنون نیز در شهرزاد اجرا می‌شوأ، هر شب ساعت 20/30 اجرایش را آغاز خواهد کرد.

قصه این نمایش درباره این است که پسر یازده ساله خانواده ری با چوب دستی دو دندان هم‌کلاسی خود را شکسته است. خانواده ری برای دل‌جویی و تفاهم به خانه خانواده اولیه می‌آیند. در آغاز روابط بسیار متمدنانه است اما کم‌کم خشونت موجود در روابط و وحشی‌گری نامتمدنانه‌شان بروز می‌کند و وضعیتی بسیار کمیک و در عین حال تاسف‌بار به‌وجود می‌آورد.

به کفشات نگاه کن در شهرزاد

علاوه بر این نمایش‌، چند نمایش جدید نیز اجرایشان را آغاز خواهند کرد. نمایش به کفشات نگاه کن به نویسندگی منوچهر اکبرلو و طراحی و کارگردانی حمیدرضا ملاحسینی از بیستم خرداد ماه تا یکم تیر ماه در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.این نمایش اجرایش برای ساعت 17/30 خواهد بود. بازیگران کار حامد زحمتکش، رضا بهرامی و حمیدرضا ملاحسینی هستند.

نمایش به کفشهات نگاه کن، برنده 8 جایزه از جشنواره بیست‌ویکم بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان و  برگزیده چهاردهمین جشن کانون ملی منتقدان تئاترایران در بخش کودک و نوجوان شده است.خلاصه داستان از این قرار است که سه شخصیت اصلی داستان با کفش‌های مختلف در نقش اون‌ها ظاهر می‌شوند در ادامه داستان شرایط تغییر می‌کند.

زندگی در تئاتر

نمایش زندگی در تئاتر به نویسندگی دیوید مامت و کارگردانی داریوش مودبیان نیز کاری از گروه تئاتر مردم از امروز (ششم خرداد ماه) اجرایش را در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی آغاز می‌کند. ساعت اجرای این نمایش 20 است.بازیگران این نمایش سعید پارسا و علیرضا اخوان هستند.

سرزمین تهی‌سران

سرزمین تهی‌سران اقتباسی آزاد از نمایشنامه کله پوک‌ها اثر نیل سایمون است. این نمایش در سالن شماره یک خانه نمایش مهرگان از امشب ، ششم خرداد ساعت 17 به کارگردانی روزبه اختری به صحنه می‌رود.

بازیگران این نمایش؛ بابک قادری، پناه باقریان، نسترن ابراهیم زاده، زکیه سیف، محمد عزیزی، مازیار مهرگان، شهرام حیاتی، دانیال چاووشی، روزبه اختری، امیرحسین زمانی، معصومه عبادپور، مهرداد باقری هستند.

داستان این نمایش قصه دهکده‌ای است که همه بر اثر نفرینی خود خواسته دیوانه شده‌اند به در خواست یکی از اهالی دهکده معلمی به روستا دعوت شده تا به دختری درس بدهد ...معلم به نفرین پی برده و درصدد باطل کردن نفرین بر می‌آید اما خود هم دچار نفرین می‌شود.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده