«عکس خانوادگی» هفته آینده روی صحنه می رود

نمایشنامه «عکس خانوادگی» نوشته محمود استادمحمد که در زمان زنده بودن این نویسنده و کارگردان فرصت اجرا پیدا نکرد، هفته آینده با کارگردانی هنرمندی جوان روی صحنه خواهد رفت.به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «عکس خانوادگی» با طراحی و کارگردانی رضا بهرامی از یک شنبه ۲۰ خرداد و بعد از تعطیلات لیالی ارزشمند قدر در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود.

«عکس خانوادگی» به نویسندگی محمود استادمحمد، روایت زندگی زنی تنهاست که با مشکلات زیادی مواجه بوده و همین مشکلات سبب ایجاد مسائلی در حال شده است.

پرستو گلستانی، مهران امام بخش و امیر عدل پرور بازیگرانی هستند که در این نمایش ۴۵ دقیقه ای به ایفای نقش می پردازند.محمود استادمحمد در سال ۸۵ قصد اجرای نمایش «عکس خانودگی» با بازی پرستو گلستانی و مرتضی ضرابی را داشت که به دلایلی روی صحنه نرفت.

از دیگر عوامل این اثر می توان به کهبد تاراج (مشاور کارگردان)، الهام شعبانی (طراح لباس)، امیر ترحمی (طراح نور)، شایان جعفری (طراح پوستر و بروشور)، فیروزه فیاض بخش (مدیر تولید)، حسین طاهربخش (ساخت دکور)، حمیدرضا ژاله (دستیار کارگردان)، مرضیه مهاجر (منشی صحنه)، پانیذ تاج بخت، مسیب کریمی و ابوالفضل شفیعی (مدیران صحنه)، آزاده شفیعی (روابط عمومی)، یاسمن پولادی ها (عکاس) و حامد قریب (مشاور رسانه ای) اشاره کرد.

نمایش «عکس خانوادگی» با طراحی و کارگردانی رضا بهرامی از ۲۰ خرداد هرشب ساعت ۲۰ روی صحنه خواهد رفت.

 

 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۵ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده