«پایتخت» محبوب ترین سریال ماه رمضان 97

در دوازدهمین نظرسنجی تارنمای خبری تحلیلی «شایان فیلم» که از هفته دوم تا پایان ماه رمضان فعال بود از شما پرسیده بودیم «از بین سریال هایی که به مناسبت ماه رمضان در حال پخش است، کدام را بیشتر می پسندید؟!»

همانطور که پیش بینی می کردیم فقدان یک سریال طنز در سبک کارهای قدیمی رضا عطاران در این فهرست باعث شد که تولیدات جدید و بعضا پرهزینۀ تلویزیون، در صدر فهرستِ محبوب ترین ها قرار نداشته باشد و کاربران، مجموعۀ تکراری «پایتخت» - که بارها از شبکه های مختلف روی آنتن می رفت- را به عنوان بهترین سریال رمضانی 97 برگزیدند.

هر سه سریال جدیدی که رمضان امسال از سیما پخش شد، فضایی غم بار و تلخ داشتند و به قول یکی از منتقدین، انگار صدا و سیما، ماه رمضان را با ماه محرم اشتباه گرفته بود!

با این حال از بین آن سه سریال، «رهایم نکن» ساخته محمد مهدی عسکر پور از سوی کاربران سایت، با اقبال بیشتری مواجه شد و «بچه مهندس» و «سر دلبران» در رده های بعدی قرار گرفتند. انتظار می رود در سالهای آینده صدا و سیما دست از محافظه کاری بردارد و با بها دادن به هنرمندانِ کمدی ساز، تولیدات خود را به سمت ساخت سریال های مفرح و سرگرم کننده هدایت کند.

برچسب ها:

[]
تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده