همۀ نمایش هایی که در پایتخت روی صحنه اند

 

همزمان با پایان برخی از اجرای نمایش‌ها در آخر دی‌ماه، پنج نمایش جدید از ابتدای بهمن ماه به روی صحنه می رود.در این هفته از تاریخ 29 دی‌ماه تا پنجم بهمن‌ماه نمایش‌هایی که اجرا می‌شوند به شرح ذیل است:

- نمایش «چخوفناک» به نویسندگی و کارگردانی بهداد زندیه وکیلی اول تا دهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 70 دقیقه در عمارت روبرو به صحنه می‌رود.

- نمایش «چه کسی شلیک کرد؟» به کارگردانی سعید هنرآموز و نویسندگی آرام محضری اول تا شانزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 21 به مدت 90 دقیقه خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش «برزخ» به نویسندگی مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی از اول تا بیستم بهمن‌ماه هر شب ساعت 21:30 به مدت 50 دقیقه در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم به نمایش در می‌آید.

- نمایش «مرگ فیدل» به نویسندگی و کارگردانی آرش سنجابی از اول تا سی ام بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:15 به مدت 60 دقیقه سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

- نمایش «پابرهنه، لخت، قلبی در مشت» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از اول تا سی ام بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:15 در سالن اصلی تماشاخانه دیوار چهارم اجرا می‌شود.

** نمایش‌هایی که بر صحنه می‌مانند

- نمایش «کمدی الهی، جلد برزخ» به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم پشت کوهی تا هشتم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 65 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش «تن شوری» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی تا نهم بهمن‌ماه هر شب در دو نوبت 18 و 21:15 در سالن اصلی تئاتر مستقل به صحنه می‌رود.

- نمایش «خانه برناردا آلبا» نوشته فدریکو گارسیا لورکا و دراماژتوری محمد چرمشیر و کارگردانی علی رفیعی تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 135 دقیقه در تالار وحدت اجرا می‌شود.

- نمایش «شاهدین اعدام» نوشته ماتئی ویسنی‌یک و به کارگردانی طاها محمدی تا دهم بهمنماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 80 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش «خرده جنایت های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت و به کارگردانی سواک نظریان تا یازدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه در موسسه فرهنگی و هنری گندم به صحنه می‌رود.

- نمایش «پس از برخورد جسم سخت به سر» به نویسندگی و کارگردانی سجاد داغستانی تا سیزدهم بهمن‌ماه هر شب 19:30 به مدت 70 دقیقه در خانه نمایش مهرگان اجرا می‌شود.

- نمایش «سوءتفاهم» نوشته آلبر کامو و به کارگردانی شیوا شجاعی تا چهاردهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 70 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش «ازدواج آقای می سی سی پی» نوشته فردریش دورنمات به کارگردانی احسان فلاحت پیشه تا چهاردهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19 به مدت 120 دقیقه در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «هزار و یک تو» به نویسندگی و کارگردانی السا فیروز آذر تا پانزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 75 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش «آوازه خوان خیابان های منهتن» به کارگردانی میکاییل شهرستانی و نویسندگی نیما مهر تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 65 دقیقه در سالن چهارسو تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش «ماه روی آب» به نویسندگی محمد یعقوبی و کارگردانی سیدعلی هاشمی تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:45 به مدت 75 دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «کالبد شکافی» به نویسندگی و کارگردانی سامان ارسطو تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت به کارگردانی حسام لک تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه در سالن قشقایی تئاتر شهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش «پوبلیکومس بشیمپفونگ» به کارگردانی امیر اخوان تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:45 به مدت 60 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش «شاباش خوان» نوشته محمد چرمشیر به کارگردانی غلامرضا عربی تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می‌شود.

- نمایش «تابستان» به نویسندگی و کارگردانی سعدی محمدی عبد تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «برفک» به نویسندگی و کارگردانی جواد عاطفه تا نوزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن سایه تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «کلفت ها» نوشته ژان ژنه و به کارگردانی دریا دریایی تا هجدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود.

- نمایش موی سیاه خرس زخمی به نویسندگی جابر رمضانی و پیام سعیدی و کارگردانی جابر رمضانی از ششم تا نوردهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 در تالار حافظ به نمایش در می‌آید.

- نمایش «شب بخیر مادر» نوشته مارشا نورمن به کارگردانی ملیکا رضی و پیمان یاقوتی تا نوزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19 به مدت 50 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود.

- نمایش «کانفیدنشیال» به کارگردانی سپیده گل تراش نژاد و محسن قصری و نویسندگی سپیده گل تراش نژاد تا نوزدهم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش اداره تئاتر اجرا می‌شود.

- نمایش «نامه نویس» نوشته آلن بنت و به کارگردانی فرجاد ساکی تا بیست و یکم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «تبرئه» نوشته جسیکا بلنک و اریک جنسون به کارگردانی منیژه محامدی از بیست و دوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 70 دقیقه در سالن «استاد سمندریان» ایرانشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش «سیاه و سیندرلا» به کارگردانی گلرخ میلانی و نویسندگی فرهاد نقدعلی تا بیست و دوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 80 دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

- نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» به نویسندگی و کارگردانی علی شمس تا بیست و سوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 70 دقیقه در سالن «استاد سمندریان» ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش «اعتراف یک برگمان خوانی» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی تا بیست و چهارم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه می‌رود.

- نمایش «زهرماری» به کارگردانی علی احمدی و نویسندگی رضا بهاروند و احمد سلگی تا بیست و چهارم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:15 به مدت 65 دقیقه در تماشاخانه ملک اجرا می‌شود.

- نمایش «خوابمردگی» به کارگردانی فرهنگ روشنی و نویسندگی سجاد داغستانی تا بیست و هفتم بهمن‌ماه فقط روزهای شنبه‌ ساعت 21 در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

نمایش «هفت خواب» به کارگردانی سامان تیرانداز و نویسندگی شهناز روستایی تا بیست و نهم اسفندماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 90 دقیقه در سالن اصلی تالار محراب به صحنه می‌رود.

نمایش «گذر لوطی هاشم» به کارگردانی حسین تبریزی و نویسندگی ابوالفضل حاجی علی خانی هر شب ساعت 19:30 به مدت 90 دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش «بدون تماشاگر» به نویسندگی ابوالفضل کاهانی و کارگردانی امید اخوین هر شب ساعت 19 در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش «ایبی» به نویسندگی و کارگردانی پوریا رستمی هر شب ساعت 21:45 به مدت 70 دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

** نمایش‌هایی به اجرای خود پایان می‌دهند

- نمایش «نگهبانان» نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی ملودی آرام نیا تا 30 دی‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش «نگهبانان تاج محل» نوشته راجیو جوزف و به کارگردانی کاظم نظری تا 30 دی‌ماه هر شب ساعت 18 به مدت 60 دقیقه در سالن اصلی تالار مولوی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «پرسه‌های موازی» به کارگردانی پریسا سلمانی و نیما صدقی تا 30 دی‌ماه هر شب ساعت 17:45 در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش «خفتگان و مردگان» به کارگردانی تبسم شاه پوری و نویسندگی تایماز رضوانی و تبسم شاه پوری تا اول بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 45 دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا می‌شود.

- نمایش «بازپرس وارد می شود» به کارگردانی علی علوی نژاد و نویسندگی جی.بی پریستلی تا دوم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:15 به مدت 60 دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» از بیست و سوم دی ماه تا سوم بهمن ماه هر شب ساعت 19:15 به مدت 75 دقیقه سالن اصلی در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می‌رود.

- نمایش «اوبو» نوشته آلفرد ژاری به کارگردانی میرعلیرضا دریابیگی تا چهارم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 و به مدت 75 دقیقه در تالار حافظ اجرا می‌شود.

- نمایش «قلبی که ضربان دلخراشی داشت» به کارگردانی سعید جعفری و نویسندگی فاطمه کمانکش تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 در تماشاخانه صحنه آبی به نمایش در می‌آید.

- نمایش «داستان عشق» نوشته ژان لوک ‌لگرس به کارگردانی بهروز عبادی تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 17:30 به مدت 50 دقیقه در حوزه هنری به صحنه می‌رود.

- نمایش «مصاحبه» نوشته جویس کارول اوتس به کارگردانی سید محمدرضا فهمیزی تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 19:30 به مدت 45 دقیقه در تالار ناصرخسرو اجرا می‌شود.

- نمایش «جنین» به کارگردانی فریبا آقاپور و نویسندگی درتا سوآپا و رضا فریدونی تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20:30 به مدت 55 دقیقه در تماشاخانه سه‌نقطه به نمایش در می‌آید.

- نمایش «عاشقستان» به کارگردانی علی برجی و نویسندگی کیوان صباغ تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 20 به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه تتماج به صحنه می‌رود.

- نمایش «بازی در برزخ» به کارگردانی مهدی تنگ عیش و نویسندگی فرشته امیدوار طهرانی تا پنجم بهمن‌ماه هر شب ساعت 18:30 به مدت 60 دقیقه در تالار محراب اجرا می‌شود.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۸ دی ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده