واکنش علی نصیریان به دستمزد 800 میلیونی!

علی نصیریان در نشست خبری سریال «برادر جان» در واکنش به دستمزد ۸۰۰ میلیونی خود گفت: احترام زیادی برایم قائل شدند.به گزارش برنا؛ علی نصیریان در نشست رسانه ای سریال «برادرجان» درباره دیالوگ‌های غریب و پرطمطراق این سریال گفت: من نسبت به دیالوگ‌ها کمی ایراد می بینم. دیالوگ‌های آقای نعمت الله بعضی جاها خیلی خوب نوشته شده و حادثه‌ها در آن خوب مطرح شده است، اما بعضی جاها ما را برای به‌خاطر سپردن دچار مشکل می‌کرد و پیچ می‌خورد. البته باید بگویم هر کاری بدون ایراد نیست و خوب و بد در هم است، اما درباره بازخورد سریال باید بگویم آن قدری که با مردم ارتباط داشتم نگاهشان این بود که کار مثبت است.

وی در واکنش به دستمزد ۸۰۰ میلیونی خود در این سریال با تعجب گفت: دستمزد خیلی خوبی را گفته اند! اعتبار زیادی برایم قائل شده اند‌.

‌‎همچنین محمدرضا آهنج کارگردان سریال درباره افت فیلمنامه در دهه دوم ماه رمضان گفت: اعتقادی به این موضوع ندارم و همین که تا نیمه سریال توقع شما برآورده شده نمره قابل قبولی است. شاید بخش اول فیلمنامه توقع را بالا برده است و انتظار بیشتری داشته‌اید که شاید ما نتوانستیم آن را برآورده کنیم. با این حال عواملی هست که تعیین می‌کند فیلمنامه به چه سمتی برود.

‌‎او اما در پاسخ به این سوال که چرا برخی صحنه ها فضای غیرواقعی دارند، واکنش جالبی نشان داد و تاکید کرد: دوستان ما برنامه «در شهر» نمی‌سازند! چطور وقتی بازیگر روی سن نمایش قرار می‌گیرد یا فیلم هالیوودی یا بالیوودی می‌بینید قصه را می‌پذیرید اما اینجا داستان را نمی‌پذیرید.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۳ خرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده