جواد رضویان و سیامک انصاری سریال می‌سازند

حسین کرمی رئیس مرکز سیمافیلم از تولید چند سریال جدید خبر داد و بیان کرد: سیامک انصاری و جواد رضویان پروژه‌ای تعریف کردند و در حال نگارش هستیم و برآورد تولید آن نیز تعیین شد. نام موقت این سریال تلویزیونی "نیوجرسی" است.ماجرای این سریال به بلوک‌های سیمانی شهرداری‌ها برمی‌گردد که جلوی مغازه‌هایی می‌گذارند مالیات و عوارض نمی‌دهند. دغدغه اصلی این سریال، مسائل شهری است و نباست مشکلی پیش نیاید هرچه زودتر جلوی دوربین برود.

کرمی درباره سریال جدید مهران مدیری و فصل جدید برنامه دورهمی اظهار داشت: با مهران مدیری توافق اولیه بر سر ساخت یک سریال ۳۰ قسمتی انجام شده است. البته برنامه "دورهمی" هم امیدواریم هرچه زودتر روی آنتن برود که جزئیات بیشتر آن را شبکه نسیم اعلام خواهد کرد. از طرفی دیگر امیدواریم ساخت این سریال ۳۰ قسمتی هرچه زودتر مهیای تصویربرداری و ساخت بشود تا بعد از مدت‌ها کار دیگری به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی، مردم از مهران مدیری ببینند.

او همچنین از همکاری تلویزیون با حسن فتحی خبر داد و گفت: حسن فتحی با ما قراردادی داشت ولی کار نمایش خانگی را در نظر دارد که باعث شده فرصت نکند به اجرای تعهد ما برسد. قرارداد بستیم و نام آن "ده پهلوان" است. / تسنیم

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده