هفت نمایش جدید به روی صحنه می‌روند

با روی صحنه آمدن بیش از ۷ نمایش جدید و اتمام ۲۰ اجرا در یک هفته آینده، هفته پر رونقی در انتظار تئاتر پایتخت است. به گزارش شایان فیلم از ایرنا، از ۱۵ تا ۲۱ تیرماه اجراهای محدودی به صحنه اضافه می‌شوند و ۲۰ اجرا به نمایش خود پایان می‌دهند اما فعالیت تئاتر و تماشاخانه‌های دولتی و خصوصی ادامه دارد:

- نمایش سوءظن به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین رحیم از ۱۶ تا ۳۰ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی به صحنه خواهد رفت.

- نمایش تابلویی از خون به نویسندگی و کارگردانی علیرضا نراقی از ۱۵ تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در عمارت روبرو میزبان مخاطبان خواهد شد.

- نمایش قلعه به نویسندگی و کارگردانی مهدی رضایی از ۱۶ تیرماه آغاز و تا ۲ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش دا اجرا خواهد داشت.

- نمایش بداهه به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سپیده علیزاده ۱۶ تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۳۵ دقیقه در عمارت روبرو به صحنه خواهد رفت.

- نمایش همه دزدها که دزد نیستند به نوشته داریو فو و با گروه کارگردانی ۱۶ تیرماه تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در عمارت روبرو میزبان مخاطبان خواهد شد.

- نمایش آدم آدم است به نویسندگی و کارگردانی محمد علی حسنی نژاد فراهانی از ۱۶ تیرماه آغاز و تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا خواهد داشت.

- نمایش مرد بالشی نوشته مارتین مک دونا به کارگردانی علی سرابی از ۱۵ تیرماه و تا ۱ مردادماه هر شب به مدت ۱۱۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه خواهد رفت.

نمایش‌هایی که به اجرای خود ادامه می‌دهند

- نمایش کلنگی، قابل سکونت به کارگردانی سمن قناد و نویسندگی سیدسامان غیاثی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سپند به صحنه می‌رود.

- نمایش چشم به راه میرغضب به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی تا ۲۲ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۵ دقیقه در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

- نمایش شاه ماهی به نویسندگی احمد سلگی و رضا بهاروند و کارگردانی رضا بهاروند هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه تا ۲۳ تیرماه در پردیس تئاتر شهرزاد به نمایش در می‌آید.

- نمایش دلاک‌ها به کارگردانی شهرام عبدلی و نویسندگی فرهاد نقدعلی تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۸۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

- نمایش آبی مایل به صورتی به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۱۲۰ دقیقه در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش جنایات و مکافات به نویسندگی، طراحی و کارگردانی رضا ثروتی بر اساس اثری از فئودور داستایوفسکی تا ۲۳ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۱۳۵ دقیقه در تالار وحدت به نمایش در می‌آید.

- نمایش بانوی آوازه خوان نوشته وجدی معووض و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی تا ۱۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

- نمایش مولن روژ به نویسندگی آرش عباسی و به کارگردانی حسین پارسایی ۲۴ تیرماه آغاز هر شب ساعت ۲۱ در پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا می‌شود.

- نمایش ای سمن و کابوس‌های شبانه به نویسندگی و کارگردانی ابوذر جادنگو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به نمایش در می‌آید.

- نمایش نان به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۳۵ دقیقه در تالار حافظ به صحنه می‌رود.

- نمایش دیلیت به نویسندگی و کارگردانی علیرضا خوشنویس راد تا ۲۴ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۵۰ دقیقه در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا می‌شود.

- نمایش بدون نسخه به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین کنزق تا ۲۵ تیرماه هر شب ۱۸:۱۵ به مدت ۴۵ دقیقه در تماشاخانهسپند به نمایش در می‌آید.

- نمایش قتل‌های نیمه کاره به نویسندگی و کارگردانی بهاالدین مرشدی تا ۲۵ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۵۵ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

- نمایش عاشقانه‌های خیابان به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی و نویسندگی محمد چرم‌شیر و بهمن عباس‌پور تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در ایرانشهر اجرا می‌شود.

- نمایش خین آبه به کارگردانی فربد نوزاد صدیق و نویسندگی وحید اسدزاده تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۵۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان ایرانشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش نفرین قحطی زده‌گان نوشته سام شپارد و به کارگردانی اشکان خطیبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۱۵ به مدت ۸۵ دقیقه در تماشاخانه به صحنه می‌رود.

- نمایش زنان بیشه گل به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود.

- نمایش مجلس سیاه بازی و شادی آور آفاق السلطنه به نویسندگی و کارگردانی سید محسن میرهاشمی تا ۲۶ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۵ دقیقه در تالار محراب به نمایش در می‌آید.

- نمایش تردید به نویسندگی و کارگردانی علی سجادی طهرانی تا ۲۷ تیرماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

- نمایش آواز خوان طاس نوشته اوژن یونسکو به کارگردانی امید انصاری تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰ در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

- نمایش آب و دیگران به نویسندگی و کارگردانی علیرضا ناصحی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ به مدت ۴۵ دقیقه در کارگاه نمایش تئاترشهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش پیکار کنار پل به کارگردانی کیانوش احمدی و نویسندگی علی میرزاعمادی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۱۸:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه در حوزه هنری به صحنه می‌رود.

- نمایش وانهاده به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی تا ۲۸ تیرماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه در سالن سایه تئاترشهر اجرا می‌شود.

- نمایش هوس و هفت دقیقه به کارگردانی علیرضا مهران و نویسندگی علی اصغری تا ۲۹ تیرماه هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به مدت ۶۵ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به نمایش در می‌آید.

- نمایش پا به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور تا ۳۰ تیرماه هر شب ۱۹ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان به صحنه می‌رود.

- نمایش وانیک نوشته واسلاو هاول به کارگردانی بهار محمودزاده تا ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه سپند اجرا می‌شود.

- نمایش فرشته تاریخ به نویسندگی و کارگردانی محمد رضایی راد تا ۴ مردادماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۱۸۰ دقیقه در سالن چارسو تئاتر شهر به نمایش در می‌آید.

- نمایش اوستاد نوروز پینه‌دوز به کارگردانی رحمت امینی و نویسندگی احمد کمال‌الوزاره محمودی تا ۹ مردادماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در سالن قشقایی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

- نمایش اتاق بی‌خوابی + اتاق پذیرایی به نویسندگی و کارگردانی مسعود شامحمدی تا ۱۰ مردادماه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش مهرگان به صحنه می‌رود.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده