پشت پردۀ ازدواج بازیگرِ زن معروفِ سینما +عکس

جنیفر لارنس، ستاره 29 ساله هالیوود و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، با یک دلال آثار هنری در «رود آیلند» آمریکا ازدواج کرد. به گزارش آفتاب آنلاین، جنیفر لارنس، ستاره 29 ساله هالیوود و برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن، با یک دلال آثار هنری در «رود آیلند» آمریکا ازدواج کرد.

لارنس با «کوکی مارونی» 34 ساله که یک دلال آثار هنری است، در مهمانی که 12 ساعت به طول انجامید و تا 5 و نیم صبح ادامه داشت، در حضور 150 مهمان ویژه ازدواج کردند. کمرون دیاز، ادل، اما استون و... از ستاره‌های معروفی بودند که در مراسم ازدواج این زوج حضور داشتند، اگرچه استفاده از ماموران امنیتی فراوان سبب شد تا جزییات این مراسم از چشم کنجکاو همسایه‌ها و خبرنگاران دور بماند. تنها یک عکس از تازه‌عروس و داماد موقع ترک عمارت محل برگزاری مراسم منتشر شده که عروس را در لباس «دیور» کاملا پوشیده و داماد را در تاکسیدو نشان می‌دهد.

عمارت بزرگی که مراسم عروسی در آن برگزار شد، در حومه یکی از شهرهای کوچک رود آیلند –کوچکترین ایالت آمریکا- واقع شده بود و همسایه‌های کنجکاو برای این که بتوانند ستاره‌های معروف را از نزدیک ببینند، در اطراف آن جمع شده بودند اما حضور نگهبان‌ها اجازه نمی داد تصویر واضحی پیش چشم‌شان باشد.

در این مراسم، یک کامیونت فست‌فود جلوی عمارت پارک شده بود تا مهمان‌ها علاوه بر خوردن شام، در هر زمان احساس گرسنگی کردند، بتوانند با خوردن یک اسنک داغ خوش بگذرانند.

علاوه بر آن، تصاویری از یکی از اتاق‌های داخلی این عمارت قدیمی و دکوراسیون میزهای پذیرایی عروسی نیز منتشر شده است. 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۸






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده