بازیگرانی که جای مجریان تلویزیون را گرفته اند!

موضوع بازیگرانِ مجری دیگر تکراری شده و نه می‌توان آن را مطلقاً درست دانست و نه مطلقاً غلط، اما دیگر کمتر پیش آمده که همزمان پنج بازیگر در مقام مجری، در برنامه‌ها و مسابقات شبکه‌های مختلف تلویزیون حضور داشته باشند و بسیاری از مجریانی که حرفه‌شان اجراست، در تلویزیون دیده نشوند. مهران غفوریان، کامبیز دیرباز، بهنام تشکر، محمد نادری و محمدرضا علیمردانی، پنج هنرمندی هستند که این روزها روی صندلی اجرای مسابقات مختلف نشسته‌اند اما آیا این شش بازیگر، صرفاً به دلیل شهرت مجری شده‌اند و عملکرد آن‌ها در جایگاه مجری، چگونه بوده است؟

کامبیز دیرباز دست فرمون

گرچه حضور کامبیز دیرباز در «دست فرمون» بی‌ارتباط با فضای برنامه نیست، اما اگر بخواهیم عملکرد او را در اجرا ارزیابی کنیم نمی‌توان گفت «دست فرمون» دستاورد ویژه‌ای برای کامبیز دیرباز داشته است، از طرفی هم نمی‌توان اجرای او را ضعیف یا بد دانست.

محمد نادری بی‌کرایه

محمد نادری در طول همراهی با شرکت‌کنندگان مسابقه، با آن‌ها صحبت می‌کند، از آنان سوال می کند و گاهی می‌خواهد آواز بخوانند تا آن هدف جذاب بودن مسیر محقق شود، اما او آن‌قدر که باید و شاید در معاشرت و ارتباط صمیمانه با مسافران موفق نیست. معمولاً ارتباط او با شرکت‌کنندگان از یک گفت‌وگوی معمولی فراتر نمی‌رود.

مهران غفوریان  اعجوبه‌ها

شاید غفوریان استانداردهای یک مجری را نداشته باشد، اما این برنامه فقط مجری نمی‌خواهد و یک شومن احتیاج دارد. غفوریان درخصوص ارتباط با اعجوبه‌های حاضر در برنامه، عملکرد موفقی داشته و با استفاده از آن وجه کمدی و بامزه بودن شخصیت خود، توانسته است مخاطب را سرگرم کند.

محمدرضا علیمردانی  چهل تیکه

علیمردانی در بخشی از برنامه، در قامت یک استندآپ کمدین خاطرات را مرور می‌کند یا گاهی درباره موضوعات روز صحبت می‌کند. در بخش دوم هم به گفت‌وگو با هنرمندان پیش کسوت می‌نشیند. اجرای علیمردانی در بخش اول برنامه به دلیل استعدادی که در زمینه تقلید صدا و صداپیشگی دارد، قابل قبول و جذاب است اما عملکرد او به عنوان مجری کاملا معمولی است.

بهنام تشکر   مافیا

چهره و تُن صدای خاصی که بهنام تشکر به صورت ذاتی دارد، باعث شده حضور او به عنوان مجری مرموز مسابقه «مافیا» برای مخاطب قابل قبول باشد. علاوه بر این، او در این برنامه سعی می‌کند از توانایی‌اش در بازیگری هم استفاده کند، یعنی نقش یک شخصیت مرموز را بازی کند و هدایت مسابقه را به عنوان مجری در دست بگیرد.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۱۷ آذر ۱۳۹۸






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده