بازیگرانِ ساعت خوش و ماجرای نوشابۀ مشکی!

شایان فیلم: ارژنگ امیرفضلی با انتشار این عکس در صفحه خود به ذکر خاطره ای از روزهای تولید برنامه "ساعت خوش" پرداخت. وی نوشت" این عکس را ناهید نجیب پور مسئول لباس ساعت خوش که در سمت راست عکس نشسته است برایم فرستاد.این عکس مال تابستان ۱۳۷۳است. چون مقداری متن نوشته بودیم که در جنگل و کنار دریا می گذشت قرار بر ان شد که ده روز برویم شمال و همه را ضبط کنیم . در راه رفت برای ناهار به رستوران رفتیم و تهیه کننده از قیمت زیاد غذا در فکر فرو رفت . وقتی رسیدیم شمال تهیه کننده  به راننده اتوبوسمان گفت تو اشپزی بلدی؟ راننده گفت بگی نگی واسه خودمون یک چیزایی درست می کنیم .

تهیه کننده گفت عالیه پس ناهار و شام بچه ها را تو بپز. و راننده که گویا فقط کتلت بلد بود بپزد ۱۱ روز ناهار و شام به ما کتلت داد و هر بار به شکلهای مختلف!! یکبار با پلو ،یکبار با گوجه ،یکبار مثل کباب دیگی،یکبار مثل خوراک و...

در را برگشت ذوق داشتیم که بالاخره باز باید به رستوران برویم و بعد از ۱۱ روز غذایی جدید می خوریم .جلوی رستوران ایستادیم. نوشابه سفارش دادیم .ولی داخل نرفتیم. آنجا هم اقای راننده و تهیه کننده، ساندویچ کتلت به خوردمان دادند!!

یادش بخیرچقدر با حال خوش، سختی کشیدم .ان روز ها ارامش قبل از طوفان بود .

برچسب ها:

[]
تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸






نظرات کاربران




    حسین ۱۶:۳۶ - ۹۸/۰۹/۲۹

    دمت گرم ارژنگ خندیدیمممممممم


معرفي فيلم هاي روي پرده