درخواست شهاب حسینی برای بازگشت بهروز وثوقی

شایان فیلم: یکی از بحثهای داغ محافل سینمایی در روزهای اخیر، حضور بهروز وثوقی در نسخه اصلی فیلم آشغالهای دوست داشتنی و احتمال حضور دوباره اش در فیلمهای ایرانی است. در همین رابطه شهاب حسینی با انتشار یادداشتی از مسوولین خواست مجوز این بازگشت را صادر کنند. وی نوشت: . طی سالهایی که بنده کوچک در سینمای ایران فعالیت داشتم و عمر آن بیش از بیست سال است، از کلیت نظام سینمایی کشورم هیچ گونه انتظار خاصی نداشته ام و تا به حال در هیچ زمینه ای مطالبه ای نداشتم. اما حال دارم. رفع ممنوعیت حضور بهروز وثوقی را بر پرده سینما ایران عمیقا خواستارم چرا که از وقتی افتخار حضور در کنار ایشان و آشنایی با مرام و تفکرات ایشان را پیدا کردم ،ایشان را به مراتب انسانی بزرگتر از آنچه بر پرده سینما از او میشناختم یافتم. حال این مهم با فیلم محسن امیر یوسفی، آشغال های دوست داشتنی اصل، که سالهاست در جریان اصل بودن آن هستم، در دسترس است. از مسئولان تصمیم گیرنده انتظار دارم این مهم را جامه عمل بپوشانند.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۳ دی ۱۳۹۸






نظرات کاربران




    کاوه ۱۱:۴۵ - ۹۸/۱۱/۱۱

    هر کسی مجاز است هر تفکر سیاسی و یا عقیدیتی مختص به خود داشته باشد. باید به تخصص آدمها نگاه کرد.بهروز وثوقی برای سینمای این کشور یک اسطوره است.

    پیمان فانی ۲۳:۳۷ - ۹۸/۱۱/۰۲

    آقای شهاب حسینی شما خیلی خیلی شیفته ی ، بهروز وثوقی هستید ! اما لازم است کتاب مرحوم محمد علی فردین بنام سینمای فردین را بخوانید. مرحوم فردین خیلی از این آقا انتقاد اخلاقی کرده است. نمی گویم آیت الله فلانی از اخلاق بهروز انتقاد کرده می گویم فردین ! فردین می گوید بهروز شبها تا دیر وقت با حال ... خانه اشرف پهلوی و در بار بود. و انتقاد از هرزگی او می کند. فردین می گوید من ایران را دوست داشتم و ماندم . ولی بهروز از دربار مطلع شده بود و تمام دارایی و سینماهایش را به قیمت خوب فروخت و 8شت ماه مانده به انقلاب فرار کرد. و پرونده هم دارد


معرفي فيلم هاي روي پرده