تهیه کنندۀ دینامیت: مجبورمان کردند چند سکانس را دوباره فیلمبرداری کنیم اما باز هم مجوز نمی دهند!

تهیه‌کننده فیلم «دینامیت» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: هیچ خبر جدیدی وجود ندارد، بیش از یک سال و نیم است که این فیلم بلاتکلیف است. شورای پروانه نمایش چندین بار اصلاحاتی را از ما خواستند و ما تمامی آن ها را انجام دادیم ولی تا این لحظه پروانه نمایش فیلم را صادر نکرده‌اند.

سید ابراهیم عامریان در پاسخ به اینکه مطرح شده که برای گرفتن پروانه نمایش چند سکانس را دوباره فیلمبرداری کردید، چقدر این موضوع واقعیت دارد؟ گفت: پس از چندین بار اصلاحیه مجددا آقای کمال تبریزی و آقای رضابالا که از نمایندگان شورای پروانه نمایش هستند، ما را مجبور به فیلمبرداری مجدد چندین سکانس کردند و اظهار داشتند با انجام این اصلاحات و فیلمبرداری مجدد پروانه نمایش صادر خواهد شد. متاسفانه به رغم هزینه‌ای که فیلمبرداری مجدد به ما تحمیل کرد، باز هم پروانه نمایش را صادر نکردند.

او در پاسخ به اینکه این فیلم چه مشکلی دارد که پروانه نمایش آن صادر نمی‌شود؟خاطرنشان کرد: واقعاً نمی‌دانم. نظر تمام کسانی که تا به امروز فیلم را دیده‌اند مثبت است. احساس من این است که متاسفانه فیلم به دلیل اعمال سلیقه شخصیِ یکی از اعضای شورا تا امروز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است.

پژمان جمشیدی، احمد مهرانفر، نازنین بیاتی، زیبا کرمعلی و محسن کیایی بازیگران فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردان سید مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان هستند.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۸ بهمن ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده