حمایت ۵۰ میلیونی سازمان سینمایی از اکران آنلاین

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی اعلام کرد: از فیلم‌های سینمایی که برای اکران آنلاین اقدام کنند، مبلغ ۵۰ میلیون تومان حمایت به‌عمل می‌آید.به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد با اعلام این خبر گفت: این حمایت پیش از این ۲۰ درصد مبلغ قرارداد با شرکت های وی او دی اعلام شده بود که با توجه به درخواست تهیه‌کنندگان به این رقم ثابت تغییر یافت.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی تاکید کرد: فیلم‌هایی که قبلا اکران ناتمام داشته‌اند و از موسسه سینما شهر بابت  دی سی پی مبلغ ۱۵ میلیون تومان گرفته اند، از این مبلغ، کسرمی شود و فیلم‌های محصول مشارکت سازمانها و نهادهای دولتی وعمومی چنانچه مشارکت آن دستگاه ها بیش از ۵۰ درصد بوده است مشمول این حمایت نمی شوند و برای مشارکت کمتر، ۲۰ میلیون تومان حمایت می شوند.

وی ادامه داد: به فیلم‌هایی که در طول دوره اکران آنلاین امکان پخش تیزر تلویزیونی نداشته‌باشند ، ۱۰ میلیون تومان علاوه بر ۵۰ میلیون پرداخت می شود.

یکی از حوزه‌ها و مشاغلی که پس از شیوع کرونا تعطیل شدند، مشاغل مرتبط با سینما، فیلمسازی و اکران سینمایی آثار بود. پس از تعطیلی بیش از دوماهه سینماها، اکران آنلاین در اواخر فروردین ۹۹ فعالیت خود را به صورت رسمی در فضای مجازی و شبکه‌های اینترنتی با فیلم خروج ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز کرد.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده