آرش داودی: حضور بازیگران کمدی در سریال مناسبتی «ماهچراغ» مخاطب را جذب می‌کند

آرش داودی کارگردان و تهیه کننده سریال «ماهچراغ» درباره این مجموعه تلویزیونی که به زودی روی آنتن شبکه پنج سیما می رود جزییاتی را عنوان کرد.

آرش داودی کارگردان و تهیه کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره سریال «ماهچراغ» که به کارگردانی و تهیه کنندگی خودش است و به زودی از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد، عنوان کرد: مجموعه «ماهچراغ» سریالی مناسبتی است که این بار از ابتدای ماه رمضان یا ۳ فروردین ۱۴۰۲ در ۲۶ قسمت با رویکرد طنز و کمدی پخش خواهد شد.

او درباره داستان این فصل تصریح کرد: قصه یک خانواده است که یک کافه رستوران را اداره می کنند و بازیگران مهمانی داریم که در هرقسمت قصه های متفاوتی را رقم می زنند. «ماهچراغ» حول مباحث خانواده می چرخد و اتفاقاتش حول ماجراهای زناشویی رخ می دهد.

این کارگردان اظهار کرد: سعی داشتیم یک اثر با سرعت انجام دهیم تا جذابیت آن در بخش کمدی افزایش یابد. تنوع بازیگران چهره و کمدین نیز از ویژگی های این اثر خواهد بود. همچنین تمرکزمان روی این بود که شخصیت ها نزدیک به واقعیت باشند و از تیپ سازی و شخصیت پردازی فاصله گرفتیم. زیرا کاراکترهای «ماهچراغ» شخصیت هایی هستند که برای مردم ملموس هستند و دور بودن از تیپ سازی باعث می شود مخاطبان با تماشای سریال شخصیت ها را بپذیرد و در موقعیت شخصیت های این مجموعه قرار بگیرد و با آن ها ارتباط برقرار کند.

داوودی در پایان اذعان داشت: بازیگران ما از کمدین های محبوب و چهره هستند که احتمال می دهیم با حضور آن ها مردم از این فصل «ماهچراغ» نیز استقبال کنند.

فصل سوم مجموعه نمایشی «ماهچراغ» به کارگردانی و تهیه گنندگی آرش داودی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

همچنین احمد نجفی، آزیتا ترکاشوند، سیاوش مفیدی، اشکان اشتیاق، حدیثه تهرانی، علی قریب، عباس صفا، آسو پاشاپور و … در این مجموعه ایفای نقش می کنند.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۰۲ فروردین ۱۴۰۲






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده