پیغام دستیار رئیس جمهور به دو بازیگر زن چه بود؟

شایان فیلم: قصه از یک مصاحبه با سحر قریشی شروع شد که گفته بود به ورزشگاه نمی روم چون از بودن در کنار مردها «منقلب» می شوم! بگذریم از اینکه بلافاصله بعد از انتشار این مصاحبه، تعدادی از عکسهای قدیمی این بازیگر زن که در ورزشگاهی در دوبی گرفته بود به سرعت منتشر شد و نشان داد که حرف و عملش یکی نیست!

بعد از آن، مهناز افشار که مدتهاست علاوه بر بازیگری، فعالیتهای اجتماعی گسترده ای دارد و در مباحث فرهنگی - اجتماعی هم اظهار نظر می کند بلافاصله به دفاع از حقوق زنان برخواست و با انتشار پستی به سخنان قریشی واکنش نشان داد . وی نوشت: نمیشه خیلی راحت، حقوق نیمی از افراد یک جامعه را انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می گیره منقلب میشه!! ورود به ورزشگاهها حق زنان است. والسلام!

و تازه ترین موضع گیری درباره این حرفها از طرف شهیندخت مولاوردی که دستیار رییس جمهور در امور حقوق شهروندی است در صفحه توئیترش نوشت: ممنونم مهناز جان، برخی (منظورش سحر قریشی است) اینقدر حقیرند که در کنار مردان «منقلب» می شوند! متحیرم در عرصۀ بازیگری چگونه دوام آورده اند.بهتر بود در همان اندرونی، به کُلفَتی و سرویس دادن، مشغول باشند!!

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده