انتشار فراخوان شرکت در یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»

فراخوان شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» که توسط مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، منتشر شد. به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، این رویداد فرهنگی- هنری با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، طی روزهای 19 تا 26 آذرماه 1396 برگزار خواهد شد.

بازنمایی تاریخ و فرهنگ جامعه‌ی ایرانی- اسلامی؛ صیانت از هویت ملی مبتنی بر انگاره‌های دینی و ایرانی؛ تقویت سینمای مستند خلاق ایران؛ بیان نسبت سینمای مستند با واقعیت‌های اجتماعی؛ آشنایی فیلمسازان کشور با تحولات نوین سینمای مستند جهان؛ توجه به اهمیت اقتصاد سینمای مستند با تاکید بر رفع موانع تولید، توزیع و نمایش این آثار در عرصه‌های داخلی و خارجی، از اصول و اهداف این جشنواره است.

عموم تهیه‌کنندگان و مستندسازان می‌بایست فرم شرکت در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت را روی وب‌سایت این جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir تکمیل نموده، از اطلاعات ثبت شده پرینت گرفته، به امضای تهیه‌کننده رسانده و همراه با نسخه فیلم، حداکثر تا پانزدهم مهرماه 1396 به دبیرخانه جشنواره ارائه نمایند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده