بازی در تئاتر مرا راضی نگه می دارد

خاطره حاتمی بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون که در سال های اخیر در حوزه تئاتر فعالیت بیشتری داشته است . این روزها درنمایش « آرسن » به کارگردانی بهزاد صدیقی ایفای نقش می کند . وی که سال گذشته با نمایش «رویای شب نیمه تابستان » بازی قابل توجهی را از خود ارائه داد.به گزارش شایان فیلم و به نقل از خبرگزاری صبا؛ حاتمی درباره جذابیت های تئاتر و نمایش « آرسن » به صبا گفت : هنگامی که متن نمایش به دست من رسید بسیار با متن ارتباط برقرار کردم. باتوجه به موضوع متن که در رابطه با تعرض است و اتفاقات مشابه که در چند وقت اخیر رخ داده متن نمایش برای من بسیار جذاب بود .

بازیگر مجموعه «کیمیا» در رابطه با نقش خود در نمایش توضیح داد: نقشی که در «آرسن » بازی می کنم برای خودم بسیار جذاب و چالش بر انگیز بود . تماشاگر در ابتدا تصور می کند نقش یک پسر را بازی می کنم و کمی بعد مشخص می شود من یک دختر هستم . رسیدن به نقش برایم کمی دشوار بود و سعی کردم تا نگاهی معتدل به نقش داشته باشم . با اضافه کردن جنبه های کمدی به متن یک پسر واقعی را نشان دهم .وی افزود : بازخورد ها از کار بسیار خوب است و بهزاد صدیقی و سایر عوامل نیز از بازی من رضایت دارند . در تئاتر انتخاب های متنوعی وجود دارد و زمان کافی برای پرداختن به نقش وجود دارد . از سال گذشته تا امسال نقش های متفاوتی را در تئاتر بازی کردم و خوشحالم که این امکان در این حوزه برای من فراهم شده است .

 خاطره حاتمی بازیگر فیلم سینمایی «گرگ و میش» در رابطه با فعالیت هایش در حوزه تئاتر گفت : سال های گذشته به واسطه حضور در سریال های «از نفس افتاده» و «فقط به خاطرتو» دیده شدن را تجربه کرده و با عبور از این دوران به دنبال تجربه های جدید هستم .از  کارکردن در حوزه های مختلف استقبال خواهم کرد و به عنوان یک بازیگر تنوع نقش ها در تئاتر مرا مجذوب خود می کند . نقش ملکه جن ها که در نمایش «رویای شب نیمه تابستان » به عهده من بود فرصتی برای بازی در نقش متفاوتی بود که شاید در حوزه سینما و تلویزیون امکان پذیر نباشد . همیشه دنبال نقش ها و تجربه های جدید بوده ام . بازی در تئاتر من را راضی نگه می دارد .

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده