«دشمن خدا» به تئاتر شهر آمد

کارگردان و نویسنده نمایش «دشمن خدا» از آغاز اجرای این نمایش در تئاتر شهر خبر داد و گفت: در 4 جشنواره این نمایش موفق شده 24 جایزه کسب کند. به گزارش شایان فیلم به نقل از خبرگزاری فارس وی عنوان کرد: ما قرار بود خیلی زودتر از اینها اجرای عموم داشته باشیم اما به دلیل تداخلی که با جشنواره سوره ماه پیدا کردیم کار به تعویق افتاد.

رجبلو با اشاره به اینکه آخرین روز جشنواره سوره کارمان را در تئاتر شهر آغاز کردیم گفت: تاکنون دو شب این نمایش به صحنه رفته است. وی با تأکید بر دعوت تئاتر شهر از نمایش دشمن خدا از جشنواره ایثار گفت: موضوع نمایشنامه دو اپیزود اجتماعی ـ‌ اخلاقی است. اپیزود اول فضای آموزشی مدرسه و دوم پادگان نظامی است. در اپیزود اول دو دختر بچه سر یک برگه انشاء دعوایشان می‌شود قضاوت درباره کدام برگه برای چه کسی است بر عهده تماشاگران که در واقع ناظم هستند گذاشته شده شیوه اجرا بدین گونه است.

وی همچنین تأکید کرد:‌اپیزود دوم درباره دو سرباز است که با هم درگیر شده و یکی از آنها زخمی شده است یکی از سربازان شهادت داده که اینها با هم درگیر شده‌اند داستان به گونه‌ای جلو می‌روند که دروغ  و واقعیت خلط شده و در واقع خود سربازان در تردید دروغ و راستگویی قرار می‌گیرند.رجبلو همچنین گفت: اجرای ما را مرداد ـ شهریور گذاشته‌اند و پایان بسته نشده تا اگر نیاز بود تمدید شود ولی احتمالا فعلا تا هفتم شهریور اجرا خواهیم داشت.

وی درباره بازیگران نیز گفت: هفت بازیگر و دو عوامل دستیار و منشی داریم. رضا وحیدی فر، پورنیک کاوش، محمد حسین صفایی، امیر محمد درویش، محدثه شیر علی، ملیکا البرزی، مارال سینه سپهر بازیگران کار هستند. دستیار کارگردان: سمیرا سرچاهی و منشی صحنه: افشین شهیدی است.رجبلو با تأکید بر اینکه در چهار جشنواره این کار به صحنه رفته گفت: تاکنون حدود 24 جایزه از جشنواره های مختلف برای این کار دریافت کردیم.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده