آغاز تصویربرداری «معشوقه» در اردبیل

تصویربرداری فیلم مستند داستانی «معشوقه» به کارگردانی حسن ساجدی در استان اردبیل آغاز شد. به گزارش شایان فیلم، «معشوقه» به زندگی سردار شهید عمران پستی (معروف به  شهید مطهری سپاه) می پردازد و گروه در حال حاضر در شهر «هشجین» مشغول به کار هستند.

به گفتۀ مهرابی برنامه ریز و دستیار کارگردان این پروژه، نقش سردار شهید پستی را خواهرزادۀ وی سعید نجیبی و نقش آیت الله عراقی را فرزند ایشان حسن عراقی و کودکی شهید پستی را علیرضا رستمی که شباهت زیادی به شخصیت های اصلی دارند ایفا می کنند.

بنابراین گزارش در مراسم افتتاحیه این پروژه تعدادی از مسئولین شهر هشجین از جمله حجت الاسلام نعمتی امام جمعه، رستگار رییس آموزش و پرورش، بخشدار و دهیار روستای کزج حضور داشتند و مادر شهید پستی با حضور در این مراسم، فیلم را کلید زد. در این فیلم که ساختاری مستند - داستانی دارد دوستان نزدیک، همسایه ها، همکلاسی ها و نیز همرزمان شهید پستی، هر کدام گوشه ای از زندگی او را روایت می کنند. البته امکان تغییر نام فیلم به یکی از تکه کلامهای معروف آن شهید (هر چه خدا خواست همان خواهد شد) هم وجود دارد.

بازار و مسجد جامع اردبیل، دریاچه نئور، قبرستان قدیمی روستای تاریخی گردشگری کزج، چشمه قوخ بولاغ، رودخانه بالخل جای و گردنه اسالم دیگر لوکیشن های این فیلم هستند. از عوامل اصلی دست اندرکار این فیلم می توان به مدیر تولید: مهدی کیهانی، تصویر بردار: عبدالرسول رفیع زاده، طراح گریم: رضا عربی و برنامه ریز و دستیار کارگردان: مهرداد مهرابی کوشکی اشاره کرد. این فیلم به سفارش سیمای مرکز اردبیل توسط حسن ساجدی تهیه می شود.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۲۰ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده