دروغ پراکنی سایتهای فروش بلیت به نفعِ خواننده ها

فریدون آسرایی خواننده کشورمان از دروغ پردازی سایت‌های فروش بلیت کنسرت و دست‌های پشت پرده آن خبر داد.فریدون آسرایی خواننده پاپ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازار سیاه بلیت در کنسرت ها گفت: سایت‌های فروش و رزرو بلیت کنسرت، در زمینه تمام شدن بلیت‌ها دروغ های زیادی می گویند. البته اتمام بلیت کنسرت قبل از موعد حتما از سوی سایت‌ها نیست و باید عواملی پشت صحنه این ماجراها وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه چه کسی مسئول ایجاد بازار سیاه بلیت و نبود نظارت برای سایت‌های فروش هستند، عنوان کرد: افرادی هستند که فکر می‌کنند با این کارها باعث هر چه بیشتر مطرح شدن خوانندگان خواهند شد و در سایت اقدام به نوشتن اتمام بلیت های خواننده می‌کنند که این کار باعث ورود بلیت ها به بازار سیاه می‌شود.آسرایی در خصوص پر شدن صندلی کنسرت‌ها و گرایش مردم به سمت موسیقی برخی خوانندگان مبتدی گفت: گاهی اوقات با روی کار آمدن مد موسیقی، خواننده‌های تازه وارد و رواج هرچه بیشتر آن، مردم به آن موسیقی گرایش پیدا می‌کنند و مانند سیلی به این نوع موسیقی و خواننده‌ها هجوم می‌آورند و سالن‌های این کنسرت‌ها را پر می‌کنند.

وی با اشاره به این نوع از تجارت موسیقی افزود: این سبک خواننده‌ها به افرادی که صندلی‌ها را پر می‌کنند، کاری ندارند زیرا موسیقی را تجارتی می‌بینند که فقط به دنبال کسب درآمد هستند و بعد از چند سال خاموش می‌شوند.آسرایی در خصوص نظارت بر فعالیت این خوانندگان تازه وارد اظهار کرد: مسئولان اگر بتوانند به نیازها و کالاهای اساسی مردم نظارت داشته باشند، حتما دراین عرصه هم می‌توانند کارگشا باشند و این هنجارها را ازبین ببرند اما متاسفانه نظارتی از این بابت بر این کارها نیست.

وی تصریح کرد: خوانندگان کنسرت‌های تازه وارد پاپ، دارای حمایت کننده‌های بزرگ هستند که در سالن‌های بزرگ اجرا می‌کنند و نظرگاه این حامیان به این خوانندگان زیاد است. همچنین علاقه و رغبت بیشترمردم به موسیقی پاپ باعث افزایش تعداد خوانندگان موسیقی تازه وارد شده است و برای هرچه استفاده بیشتر و به دست آوردن پول زیاد از هیاهو وبزرگ نمایی خواننده تازه وارد بهره می‌برند.

آسرایی گفت: دنیا، دنیای آزادی است که شما با تبلیغ وحمایت زیاد توسط بزرگان می‌توانید هر کسی را معروف کنید اما این اقدام خوبی نیست.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده