«خون در گلوی گربه» به تئاتر باران می آید

نمایش «خون در گلوی گربه» به کارگردانی محسن معینی از دوشنبه ۹ مرداد در تئاتر باران روی صحنه می​رود. به گزارش شایان فیلم و به نقل از خبرگزاری مهر، نمایش «خون در گلوی گربه» به کارگردانی محسن معینی از دوشنبه ۹ مرداد در تئاتر باران روی صحنه می​رود.

در این نمایش که بر اساس متنی از راینر ورنر فاسبیندر به صحنه می رود رحیم نوروزی، مجید مشیری، مهدی مقدم از طریق ویدیویی به ایفای نقش می​پردازند و افسانه میرباقری، سولماز نادری، مریم فتحی نیز بازیگران این نمایش هستند.در خلاصه داستان این نمایش آمده است: فوئبه برای جستجوی آزادی و عشق به زمین آمده است.

معینی دارای مدرک دکترای فیلم، تئاتر و رسانه (T.F.M) از دانشگاه گوته آلمان است. او پیش از این، نمایش هایی مانند «عقلِ دهم»، «خانه برنارد آلبا»، «مزامیر اکسدوس»، «بازیگر و زنش»، «آدم خوابش می گیره»، «بر فَرَس تندرو»، تله تاتر «اطروش» و... را کارگردانی کرده است.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از نویسنده: راینر ورنرفاسبیندر، کارگردان: محسن معینی، تهیه کننده: عطیه ناصرجوی، طراح صحنه: محسن معینی، طراح پوستر و بروشور: مهدیه فراهانی، عکاس: نفس وطن خواه، مدیر صحنه: مرضیه محمدپناه، ساخت تیزر: علی محمد کاهه، مدیر تولید: مهدی مطلبی.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده