ماجرای محمدرضا گلزار و ناصر خسرو!

مهدی بذرافکن: تاکنون مسابقه ی "برنده باش" را به صورت کامل ندیده بودم. هر آنچه بود کلیپ های کوتاه اینترنتی را شامل می شد که در سایتها و شبکه های مجازی دست به دست می چرخید و البته نقدهایی که درباره آن نوشته می شد. جمعه شب فرصتی دست داد تا تقریبا به صورت کامل این مسابقه را ببینم. اولین تجربه مجری گری سوپراستاری مثل محمدرضا گلزار به نظرم خوب از آب درآمده است.

گلزار با وجود محبوبیت و شهرت فراوانی که دارد اما هیچ گاه شرکت کنندگان مسابقه اش را به سخره نمی گیرد و آنان را دست نمی اندازد؛ او بسیار محترمانه با شرکت کنندگان مسابقه اش برخورد می کند و شوخی هایش با آنان در نهایت احترام است.جمعه شب یکی از شرکت کنندگان مسابقه برنده باش،دخترخانم 21 ساله ای بود که اطلاعات نسبتا خوبی هم داشت.

محمدرضا گلزار وقتی دید این شرکت کننده جوان نسبت به سن و سالش از اطلاعات عمومی خوبی برخوردار است عزم خود را جزم کرد تا این دختر جوان را به یکی از جوایز 100 یا 200 میلیون تومانی برساند و در نهایت هم کار خودش را کرد.او در این راه بسیار حرفه ای عمل کرد. نه تهیه کننده و اسپانسر را ناراحت کرد.نه تابلو بازی درآورد و با اجرایی سرگرم کننده که تماشاگران حاضر در استودیو را هم خسته نمی کرد شرکت کننده باهوشش را به 100 میلیون جایزه رساند.

در حساس ترین بخش این مسابقه که مربوط به همین شرکت کننده بود وقتی او پاسخ سوال«سعادت نامه اثر کیست؟» را نمی دانست و از گزینه تماس تلفنی هم خیری ندید این گلزار بود که وارد عمل شد و زیرکانه به او کمک کرد. گلزار غیر مستقیم به این شرکت کننده جوان -که دیگر گزینه کمکی هم نداشت- گفت که شما دو گزینه الف و ج را که می گویید پاسخ نیستند- چیزی که شرکت کننده نگفته بود- پس این دو گزینه هیچ،گزینه «د» را هم که می گویید اصلا نیست پس حالا من ماندم و ناصرخسرو-منظور گلزار گزینه «ب» بود. در نتیجه او پاسخ را در دهان شرکت کننده مسابقه اش گذاشت تا او را که گفته بود هرچه جایزه بگیرد به پدر و مادرش تقدیم خواهد کرد به خواسته اش برساند.

محمدرضا گلزار مسابقه برنده باش جمعه شب را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد. او حاضران در استودیو را حسابی خنداند و همانگونه که بیان شد هیچ گاه کاری نکرد که به کسی بر بخورد و باعث ناراحتی شرکت کننده ای شود. از محمدرضا گلزار البته جز این هم انتظار نمی رود.مرد با ادب و با شخصیتی که متانت و ادبش را همیشه به طرفدارانش نشان داده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۴ آبان ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده