«آواز ریشه‌ها» با حجم‌های چوبی به‌نمایش درمی‌آید

نمایشگاه "آواز ریشه‌ها" با حجم‌های چوبی از آثار احمد مشکور ویژه جشنواره تابستان با شعار فصل مهربانی از یکم مرداد به‌مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.این نمایشگاه با ۱۲ حجم چوبی در ابعاد مختلف در گالری شماره ۲ ارسباران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

احمد مشکور متولد سال ۱۳۵۸ شهر بجنورد از شهرهای خراسان شمالی است. وی در رشته مهندسی کشاورزی و اصلاح نباتات فارغ‌التحصیل شد. او برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی  در خراسان شمالی و شرکت در جشنواره‌های هنرهای تجسمی فجر را در رزومه هنری خود دارد.جشنواره تابستان با شعار فصل مهربانی به همت سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران با رویکرد نشاط، عصرهای شاد، ارتقای فرهنگ مطالعه و آدینه‌های عیدند در مناطق ۲۲ گانه تهران در حال برگزاری است.

براساس همین گزارش، نمایشگاه گروهی "اسطوره مجسم" با عکس‌های انتزاعی و طبیعت همزمان با اجرای ویژه برنامه‌های جشنواره تابستان با شعار فصل مهربانی، یکم تا دهم مرداد در فرهنگسرای ارسباران به‌نمایش درمی‌آید.

این نمایشگاه با عکس‌هایی با موضوع طبیعت و عکس‌های انتزاعی در ابعاد مختلف از بابک صابریان مقدم پور، احسان ادیبی و توحید بهرام پوری با نگاهی متفاوت به اهمیت درختان در زندگی انسان در گالری شماره ۳ ارسباران برای بازدید عموم به‌نمایش درمی‌آید.علاقه‌مندان برای دیدن نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۰ تا ۲۰ به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعی، بالاتر از سیدخندان، خیایان جلفا مراجعه کنند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده