حذف بخش هایی از «دولت ضعیفه» در بازبینی مجدد

نمایش «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی شب گذشته در حالی افتتاح شد که در بازبینی های دوم مرکز هنرهای نمایشی، بخش هایی از کار حذف شده است.به گزارش فارس، نمایش «دولت ضعیفه» به کارگردانی اصغر خلیلی شب گذشته (17 شهریور ماه) در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر افتتاح شد.آغاز این نمایش در حالی صورت گرفت که گویا بخش هایی از کار که در قالب حرکات موزون بوده کمرنگ شده و زمان نمایش نیز کوتاه تر شده است.این نمایش در بازبینی دوم مرکز هنرهای نمایشی به اجرا رسیده است. حال باید دید که بخش هایی که در قالب حرکات موزون و نوعی رقص بوده در این نمایش حذف شده است یا خیر.

بازیگران این نمایش صبا کمالی، فرزین محدث، محمد صدیقی مهر، معصومه کریمی، حمید رضا کاظمی پور، لیلا حقانی، بهزاد محسنی، حامد نظامی، محمد سیاهپوش، آرمان آشتیان، نیما اولیایی، سمیه صباغ، فاطمه ولی خانی، بهار راد، سپیده جعفری، شهلارحیمی، راضیه اسدی، مهدی افشاریان هستند.

نمایش «دولت ضعیفه» موضوعی سیاسی با رویکرد نقش زنان در سیاست دارد و درباره برهه ای از زمان است که حضور زنان در سیاست ایران پررنگ می شود که این جایگاه سیاسی در نهایت به انقلاب مشروطه ختم می رشود.اصغر خلیلی پیش از این نیز نمایش سیاسی «راپورت های شبانه دکتر مصدق» را در تالار وحدت روی صحنه برده بود.

 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده