پیروز ارجمند موسیقی «برکت» را می سازد

پیروز ارجمند ساخت موسیقی و مهدی صادقی صداگذاری مینی سریال برکت را آغاز کردند. به گزارش شایان فیلم و به نقل از بانی فیلم، تصویربرداری مجموعه «برکت» در لوکیشن هایی در مناطق عشایری شهرستانهای اندیکا، لالی، مناطق عشایری مسجد سلیمان و اهواز انجام شده است و در حال حاضر ۹۰درصد تدوین به پایان رسیده و صداگذاری دو قسمت از این مجموعه نیز به انجام رسیده است.

داستان سریال«برکت»، سفر خانواده‌ی هنرمند و فیلم‌سازی را که برای ساخت فیلمی از مناطق عشایری اندیکا ، لالی و مسجد سلیمان در استان خوزستان عازم این مناطق شده اند را روایت می کند. آشنایی با فرهنگ، آداب ، رسوم و سنن عشایر بختیاری بخشی از دستمایه‌ کار این گروه فیلم‌سازی است و در جریان آن شاهد اتفاقات گوناگونی خواهیم بود. در این سفر با پیوستن فردی به‌نام بختیار(علیرضا اسیوند) این اتفاقات رنگ و بوی دیگری به خود می‌گیرد. رضا (پویا امینی)، الهام (شهرزاد عبدالمجید) و امید(رامین ناصرنصیر) اعضای این خانواده هستند.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از: نویسنده: علیرضا اسحاقی، تهیه‌کننده و کارگردان: علی بهادر ، مدیر تصویربرداری: علی الهیاری، صدابردار: جعفر علیان ، طراحان صحنه و لباس: امیر رضایی و حسن علیزاده فرد ، طراح چهره پردازی : مهرداد قلی پور، تدوین: مهدیه بهادر، آهنگساز: پیروز ارجمند، صداگذاری: مهدی صادقی، مدیر تولید: شهرام صمدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سعید جلیلی ، جلوه های ویژه رایانه ای: محمد کریمی خوزانی...

بازیگران: پویا امینی، رامین ناصرنصیر، شهرزاد عبدالمجید، علیرضا اسیوند، سعید جلیلی ، رضا اسماعیلی ، امیر رضائی ، اسماعیل کریمی ، حسین مددی ، میلاد باوانپور ،عطا فولادی ، محمد قنبری شهنی ، رضا کیامنش ،امید نظری ، اکبر جعفری شهنی ، لیلا صالحی ،مهدی یوسفیان ، فاطمه جمشیدی ، محرم گلزار ، رضا رضاپور ، محمد حسین مولائی ، مهسا صالحی ، گلنوش بهادری و گروهی از بازیگران بختیاری در این پروژه ایفای نقش می کنند.

در این مجموعه‌ چهار قسمتی که برای پخش از سیما تولید می شود، بخشی از اقدامات اجتماعی و محرومیت‌زدایی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در منطقه‌ی اندیکا ،لالی و بخش عشایری مسجد سلیمان به تصویر کشیده شده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده